סידור ארונות בגדים בשיטת מארי קונדו

ארונות בגדים

על פי השיטה של מארי קונדו ניתן להפוך את איכות החיים של כל אחד מאתנו להרבה יותר טובה וזאת בעזרת ארגון נכון של חלל הבית. כל שצריך לעשות זה לארגן ביחד פריטים מאותו סוג במקום המיועד להם ורק להם. לצד זאת צריך להיפטר מפריטים שלא מסבים לנו שמחה, קראו בהרחבה.

כך תוכלו לארגן את הארון

על מנת לארגן את הארון על פי שיטת מארי קונדו עליכם יהיה להיפטר בראש ובראשונה מכל הפריטים שאינכם עושים בהם שימוש ולא מסבים לכם שמחה. לאחר שתזרקו את כל הגרביים, המכנסיים והחולצות הלא רצויים יהיה ניתן להמשיך הלאה לשלב הבא.

כעת עליכם יהיה להתחיל לארגן כל סוג פריט באזור אחד בלבד בארון. אסור לערברב באותו אזור בין סוגי פריטים שונים. כך למשל, אזור אחד לג׳קטים ואחר לטי שרטים, אחד לגרביים ואחר לחליפות. זו תהיה הדרך הנכונה לגשת לסידור הארון על פי השיטה של מארי קונדו.

> מגוון ארונות ורהיטים בהתאמה אישית ניתן למצוא באתר Roomix!

שיפור אמתי של איכות החיים בעזרת השיטה

אם תקראו מה אנשים אומרים על השיטה של מארי קונדו, תוכלו להיווכח כי השיטה הזו כבר הצליחה לשנות את חייהם של רבים. בעזרתה הם הצליחו להפוך את החיים לפשוט, שמחים וטובים יותר בעצם. הרי הפשטות והסדר בה צריך לדגול על פי השיטה מביאים עמם שפע של יתרונות שונים לחיים ובוודאי כל אחד מכם ירצה לבחון אותו ואת כל מה שהוא יכול להשיג כאשר חושבים על כך.

אז התחילו לעשות את השינוי בחיים שלכם ונסו לסדר את הארון ואף את החדר על פי שיטת מארי קונדו. ללא ספק יהיה מדובר בצעד מאוד מומלץ לכל אחד שירצה שינוי אמתי בחייו. למידע מקצועי ופרטים נוספים הכנסו ללינק!

 

כללי לימודים בחו"ל לימודים מהבית עבודות אקדמאיות פסיכומטרי שפות תכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימוד משא ומתן
משא ומתן היא מיומנות חשובה שיש בכל מקום עבודה. זו דרך לנהל משא ומתן יעיל עם אנשים כדי להשיג את מה שאתה...
קרא עוד »
ספט 01, 2022
קורס DJ לנוער
    אחד הקורסים היותר פופולאריים בשנים האחרונות, הוא קורס DJ לנוער. בני נוער רבים רוצים להיות...
קרא עוד »
מאי 08, 2022
מה עושים אם האף שלכם רחב מדי?
יש אנשים שחושבים שהאף שלהם רחב מדי לפנים. ישנן סיבות רבות לאף רחב, כגון גנטיקה ועלייה במשקל. אם אינך...
קרא עוד »
ינו 14, 2023