עד כמה חגיגות פורים נפגעו השנה?

אטרקציות לפורים

שנת 2020 תהיה ידועה וזכורה היטב בשל כל מה שנגיף הקורונה חולל בה. עם החשש כי אנשים רבים יידבקו והסכנה של מוות שהולכת וגדלה ככל שמעמיסים על מערכת הבריאות בכל מדינה, החלו לבטל את האירועים שבהם ישנה התקהלות וסכנה גדולה יותר של הדבקה. הדברים הראשונים שבאו לידי ביטוי הם הפסקת הפעילויות של הבידור ברחבי הארץ, ודבר זה התחיל לראשונה עם חגיגות חג הפורים שהשתנו לבלי היכר בשל כך. למגוון פעילויות ואטרקציות לפורים לחצו כאן!

עוצרים את העדלאידע

אחד מן הדברים שילדים ומבוגרים מאוד אוהבים לראות כאחד בימים הספורים של חגיגות פורים הוא את התהלוכה שכולם מכירים בשם העדלאידע. בתהלוכה הזו יש השקעה מאוד גדולה ביצירה של תחפושות יפות, מיצגים גדולים וחיבור של כל זה לכדי תהלוכה שלמה שחולפת לה ברחובות של הערים ברחבי הארץ. הרבה תושבים רגילים להשתתף או להגיע על מנת לראות את התהלוכה הצבעונית ומלאת החיים הזו חולפת לה, והשנה הרבה מאוד ילדים התעצבו לגלות כי דבר זה לא יתרחש בפורים 2020 בשל הקורונה. זוהי פגיעה לא רק במי שרגיל לראות, אלא גם במי שרגיל ליצור ולקחת חלק בכל זאת, בתור מקור נוסף של הכנסה.

ביטול הפקות עירוניות

מלבד התהלוכות של העדלאידע, בכל הערים גם הכינו הרבה מאוד פעילויות באזורים מרכזיים על מנת להעסיק את הילדים של הערים הללו שנמצאים בכמה ימים של חופשה. פורים הוא חג של שמחה וחגיגה צבעונית שבה ילדים ומבוגרים מתלבשים בתחפושת ולא בבגדים הרגילים שלהם, והביטול הזה של הפעילויות שבהם לקחו חלק לא מעט תושבים בכל הערים של הארץ הביא אל סגירה של מוקד של שמחה, ובין היתר, גם מוקד מאוד חשוב של פרנסה עבור להטוטנים, רקדנים ושחקנים (ראו באתר זה) שרגילים להופיע גם בחלק הזה של השנה.

כללי לימודים בחו"ל לימודים מהבית עבודות אקדמאיות פסיכומטרי שפות תכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם כל ילד יכול לנגן בכלי כל שהוא?
הילד שלכם כבר לא כל כך קטן ואתם מתחילים לחשוב לאיזה חוגים כדאי לשלוח אותו? תמיד רציתם לחשוף אותו לכמה...
קרא עוד »
ינו 29, 2020
לא מצליח ללמוד? דרכי התמודדות עם קשיים בלימודים
לימוד הוא ער בעל חשיבות בחייו של כל אדם. אך בחייו של יהודי הלימוד תופס מקום חשוב פי כמה. כמובן שלא...
קרא עוד »
יונ 21, 2020
טונר למדפסת – בחרו במקורי
אם תרצו לקנות טונר למדפסת, האפשרויות שלכם יהיו טונר מקורי או תואם. אם תבחרו במקורי אז יהיה מדובר במוצר...
קרא עוד »
יונ 29, 2021