לימודי QA – האם כדאי להשקיע

לימודי QA – האם כדאי להשקיע

כמעט מהרגע שבו נרקם רעיון למוצר ועד להגעתו לשוק, ואפילו אחר כך, מלווה QA, בודק תוכנה את התהליך. תפקידו חשוב ביותר כדי לבדוק שהמוצר תקין, עובד בצורה מיטבית למנוע תקלות אצל הלקוח ולמנוע תלונות על המוצר. 

מה לומדים בקורס

כל חברת הייטק, סטארט ואפילו חברות לואו טק מעסיקות כיום בודקי תוכנה ולפעמים אפילו כמה כאלה. כדי להתמקצע ולהיות בודקי תוכנה מעולים יש להכיר היטב את הבדיקות הקיימות, כיצד כותבים מסמכי בדיקות, מהו באג ואיך אפשר לאתר אותו בתוכנה. 

במהלך לימודי QA תלמדו גם איך מתמודדים עם תקלות במכשירים ניידים ומה בדיוק הבדיקות שצריך לערוך, תלמדו את שפות התכנות וכך תוכלו לאתר שגיאות ותקלות.

כדאי ללמוד QA?

העולם נהיה טכנולוגי יותר כל הזמן ויותר מוצרים ושירותים עוברים לאון-ליין, מה שמבטיח צורך תמידי בבודקי תוכנה טובים, מקצועיים ומיומנים. ככל שתתמקצעו ביותר שפות תכנות, תבינו את עולם איכות התוכנה ותשלטו בבדיקות במחשבים נייחים, ניידים וסלולריים. כך תוכלו להשתלב בעבודה בתחום ה QA בקלות רבה יותר.

מתאים רק לאנשי מחשבים?

ממש לא. תחום האיכות התוכנה ובודקי התוכנה מתאים לכל מי שרוצה להשתלב בעולם ההייטק ולשלוט בטכנולוגיות המתקדמות. שור העבודה תמיד מחפש בודקי תוכנה מקצועיים וטובים והשכר בתחום נאה ומבטיח. אין צורך בידע מקדים רק תשוקה ללמוד את אחד המקצועות החשובים והמעניינים בתחום התוכנה וההייטק. 

חשוב ללמוד את הנושא מאנשים מקצועיים ומנוסים המתעדכנים כל הזמן בתוכנות החדשות, בפרצות, בבאגים ובשיטות הבדיקות המתחדשות. מומלץ ללמוד דרך אתר http://pronesis.co.il/ המציע פרקטיקום ואתגרים אמיתיים כדי לחדד את המקצועיות ואת הכישורים לאיתור תקלות ובעיות. חברות מקצועיות דורשות מבחן הסמכה בתחום ובהכנה מקצועית וטובה תעזור לך לעבור את המבחן בקלות.

כללי לימודים בחו"ל לימודים מהבית עבודות אקדמאיות פסיכומטרי שפות תכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס DJ לנוער
    אחד הקורסים היותר פופולאריים בשנים האחרונות, הוא קורס DJ לנוער. בני נוער רבים רוצים להיות...
קרא עוד »
מאי 08, 2022
כתיבת סמינריון במשפטים
כתיבת סמינריון במשפטים היא משימה לא פשוטה. זה דורש הרבה זמן ומאמץ כדי לכתוב אחד טוב. עם זאת, בעזרת...
קרא עוד »
אוג 03, 2022
במה כרטיסי ביקור שקופים מיוחדים מכרטיסי ביקור רגילים?
כרטיס הביקור שלכם הוא לרוב הרושם הראשוני שאתם יוצרים. בעוד כרטיסי ביקור מסורתיים מנייר היו פתרון...
קרא עוד »
ספט 13, 2023